Nu var de ett tag sedan..

Jag har haft en underbart mysig kväll med mina tjejer. I fredags fylde min kära Emma 20 år. Hennes syster kom till ön för att överaska henne. Och vilken överaskning de blev. Har varit lite svårt att hålla sig i från att berätta något. I fredags blev de utgång. Börja med att man satt och tog en cider i solnedgången. Kan de bli lyxigare eller? Väldigt lite folk ute. Konstigt konstig.. Hela lördagen var vi i st once. Sola sola och åt väldigt god mat. Såklart blev ja en liten krabba och kan nu inte sitta på umpan min. Men skall man vara fin får man lida pin eller vad man nu säger.  kvällen sen åkte vi hem till en tjeje som heter Lija. Jätte trevlig. Och där blev party! Fan vad roligt att Sverige vann! Och de firade med att vi åkte till stan och sansa rumpan av oss på krogarna.

Dagen efter fick man vad man försänade eller vad man säger. Men där blev de plajan och sola igenn. Mer och mer rödare. Kom hem och fick äta grillad mat med familjen, De var verkligen jätte mysigt!! Första grillade för i år.


På fredag åker ja till Sverige. Kollade vädret nu och de skall bli regn. Är de typiskt eller? Men men skall bli skönt att träffa nära och kära. Är dock lite nervös för jag skall sova på flygplatsen. Har aldrig gjort de innan men alla säger att de går jätte bra. Blir nog att sova på dagen för mig så man orkar! Min familj här nere skall åka till Portugal! L är jätte nervös för att flyga men är helt hundra att att hon klara av de!^


Just nu är jag hemma hos Cecilla vi sitter i solen och C stryker. Bara mys mys! Skall snart äta lunch. En god sallad jag har gjort! Men ha de bra så hörs vi snart.


Postat av: synne

Jag kommer sakna dig när du e borta!:love:

2012-05-28 @ 12:06:30
Postat av: Carina

Hej vännen.

Vilken underbar fin bild. Roligt med allt skoj som händer.

Helt övertygad omatt vädret blir bra för du kommer med solen min vän.

Ses på Lördag.

Carina

2012-05-31 @ 08:54:33
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Himla fin blåregn i bakgrunden bakom alla snygga tjejer;)

2012-06-01 @ 09:43:52
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Moster Anette

Hej på dej!

Om du ´visste vad jag tyckte att det va kul när ni kom och överraskade oss i helgen. Du ger positiv energi, fortsätt med det. Du gör mej glad.

Kramar i massor från moster Anette

2012-06-06 @ 02:05:48
Postat av: Carina

Hej vännen. Sitter här och är så himla nöjd över att du har utvecklas till en sådan fin liten människa. Just nu trillar det en tår för i dag körde jag dig till flygplatsen och det är länge tills vi ses.

Det är skönt att veta att du har det bra och har träffat fina vänner.

Kramar Carina

2012-06-10 @ 18:54:55
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja USH nu dröjer det länge innan vi ses igen =(

2012-06-11 @ 11:57:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback