Livet går liksom på rutin..

Ja nu har jag L ofast hel dagarna hela tiden. De går bättre än ja trodde de skulle gå. Men känner också att min fri tid förvinner (Blogg tid). Så jag berom ursäkt för inte har hört av mig på länge. Men nu skall ja i alla fall skriva allt roligt som ja har varit med om.
 
I fredags var vi ppå Butel of flower påkvällen. Alla pairishol ( kommuner) Gjorde sina egna vagnar och även några privat personer och företag. Vagnarna var gjorde av blommar. De var sjuk fin och häftigt att de kunde göra så. Men känndes nästa lita Amrikanskt för de blev så hysterikt. 

På lördagen skrev ja engelska och satt ute i solen. Han också med en promenad. Sen var de göra i ordning för att åka hem till Jennie med Stina och äta god mat och sedan gå och dansa på borden. Och oj ja de blev de verkligen. Riktigt partaj med lite mycket dricka men kul var de i alla fall.

Söndag bakfylle dag. Bara sov, slapp,promenera och sen åka hem till Jennie och se på handbollen. Väldigt surt att vi förlora. Men men vi får la vara glad för ett silver.

Igår pratade min familj meden ny tel i tefon. Hon kommer från Norge och verkade jätte trevlig. Känns som de är på riktigt nu att ja skall lämna ön. Börjar få kramp i magen när tänker på de. Att någon annan skall ta hand om mina gull ungar! Nä får inte bli så sentemenatl nu.

I morgon har jag bara L halv dag. Så blir ner till stan och fixa lite grejer. Massa att fixa innan man skall åka ju..

Ikväll har jag varit ute och gått med Stina. De blev en redig promenad. Skönt! Dagen efter jag kommer hem så är de ett lopp på malte stig. Bara 4,5 km men tänkt ändå ja skall springa de. Allt kul och en super din slinga!





Postat av: Linda-Mamma till Alfred

ÅH idag är det exakt en månad tills du kommer hem Amanda;):love:
Du är med om en massa roligheter hela tiden, lite avis är man..;)

2012-08-15 @ 19:44:56
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Carina

Vilken fin bild på en fin flicka.
Carina

2012-08-15 @ 22:35:17
Postat av: Carina

Jag skall träna hårt till du kommer hem, så att jag kan utmana dig på loppet.
Kramar Pappa

2012-08-18 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback