Oj oj oj oj..

Oj oj oj idag har varit en tuff dag. Har varit tvungen att säga hej då till min kära Jessica som åker till Sverige för gott i morgon. Jag inser nog inte nu hur tungt och jobbigt detta är. Men vet att vi kommer ses snart igen.

Idag har också l haft sin sommar show. Jag kommer gå och se på den i morgon. De handlar vist om pirater. Skall bli väldigt spännande. Hon kom nyss hem och förklarade hur allt var hon var helt upp i varv. Så tror de gick bra.

I lördags var vi ute för sista gången alla tillsammans och de slutar som vanligt på Jersey. Som vi brukar säga ”De händer alltid något roligt på en utgång på Jersey”. Väldigt roligt men också sorligt. Vet att jag inte kommer vara ute så mycket nu när de bara blir jag kvar. De finns både positiva och negativa saker med det.

Vad med Jessica idag när hon packa och hon fick precis plats och då tänkte jag på alla kläder och grejer jag har här. Oj oj oj de kommer absolut inte att få plats. Tur att mamma antagligen kommer och hälsar på mig i Sep. Då tycker jag faktiskt att hon skall komma med en tom väska så jag kan fylla den. För om de är något jag avskyr så är de att slänga kläder. Som jag brukar säga. Varje klädes plagg har ett minne.

Nu skall jag måla naglarna och sen skall jag krypa ner i sängen med en varm kopp kaffe och se på Borgen. Ni får ha de bra.


Postat av: Carina

Tom väska? Kanske skulle jag kunna ta lite packning:) Stor väska:)
Helt klart så får du göra dig av med en del som du aldrig använder eller skicka per post.
Förstår att det blir tomt efter dina vänner men det är livet och vuxenpoäng att klara sig själv. Du har ju lite andra vänner som finns kvar har jag förstått.
Tusen kramar från ett regningt Sverige.Micke och jag drar till Stockholm några dagar. Bjudna till Kungen igen. Vi skall hälsa på lite folk och ha det mysigt. Kanske hinner vi med han iår.
Kramar Carina

2012-07-11 @ 17:48:50
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

ÅH fin klänning du har på dig Amanda...håller med din mamma ovan;)

2012-07-14 @ 10:27:10
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Visaknar dig!!!

2012-07-15 @ 11:24:41
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Moster Anette

Hej!
Nu har vi kommit hem från fjällbacka efter 3 härliga veckor.
Som tur är har vi en vecka kvar!
Vi gillade London förstår att du trivs bra där:-d

2012-07-15 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback