God kväll..


Hejsan där ute alla i stugorna ( eller vad katsingen ni bor i, vad vet jag ni kasnke bor under ett träd). Ja ja, nu tänkte ja tycka synd om mig själv för några minuter. Har fått tillbaka min J***** hosta. Igår hade jag nog feber med. Näsan har börjat rInna. Känns mycket bättre idag, men den ligger där och lurar och kommer ibland. Är så himla trött på den, känner mig så svag och att vara sjuk när man inte är hemma på hemma plan. Under dessa dagnara har ja längtat hem. Eller kanske inte hem, utan någon mer som tar hand om en och man får vara liten igen, hoppa upp i mammas famn och sen så löser sig allt. Men som mamma brukar säga " Om du skall vara vusen får du vara de på alla plan med" och de är la så de får vara och man acceptera de.

Igår var ja bara inne hela dag och försökt vila. Gick dock inte så bra när man har åtta killar springade i huset ( 5 elektriker, två målare och så min host mams bror). Oj försökte se på en film men de vara fan inte lätt att slappna av. Ja såg My sisters kepper. Riktigt bra film. Jag som aldrig börja gråta av filmer gjorde de av denna. Kan verkligen rekommendera denna!

Skall ja säga Idiot som jag är så gick ja med på dagens plan tjejerna hade. Vi åkte till alla strände vi brukar vara på och doppa och och sen sprang upp igen och åkte till nästa osv. Inte så smart med min förskyldning men de var fan värt de! Först Plemon, St once, St brelad, Demontch och sist Geory. Kommer nog tyvärr får kännan detta i morgon.    I efter middag kom Jessica och hennes barn över och lekte med mig och L. Så skönt när man bara kan släppa de och de leker så bra tillsammans. Har precis nu kommit hem från en sakta men lång promenad med hundarna runt reservatet. Skönt att bara komma iväg med musik i öronen och inte tänka på något annat en bara att gå.

Ja tänkte informera med er som inte prata med mig att  jag lördagen den 16/6 slutade med godis och chips. Får äta kakor och så men detta är bara för att göra en lätt start in i mitt nya liv eller vad man skall säga. Men skall börja ordentligt med de nät tjejerna har kommit hem.

Nu skall ja gå ner och göra mitt dagliga nio kaffe ( utan koffin i). Kommer lite bilder här. Ha de bra alla!







Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Duktig du är Amanda som slutat med godis;)
Trist att hostan inte vill e med sig=(Vi är förkylda här med..=(
Ja han är för söt där i sin pool;)

2012-06-29 @ 10:19:56
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Carina

Hej vännen.
Trist med hostan men snart är du bra igen.Hur kallt är det i vattnet?
Kul att prova alla badstränderna på en dag.
Söta tjejer, kul bilder
tusen kramar Amanda

2012-06-29 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback