I morgon åker ja..

Ja nu sitter jag här en lördag kväll. Väskan är packad och passet är framme. I morgon åker i till Frankrike och vara borta en vecka. Vet inte om jag kommer ha tillgång till Internet men om jag har de skall jag försöka skriva. Skall bli jätte kul att komma iväg men känns lite konstigt till att åka med en annan familj medan mina andra åker till Strömstad.

 

Igår var ja Jennie och Melina ute. Först satt vi och drack öl i solnedgången och pratade och sen gick vi ut och dansade. Riktigt lyckad kväll.

Har glömt att informera er om att L började sitt sommarlov i onsdags. Så vi har hunnit varit på stranden, zoo och lite andra små saker. Känns konstigt att ha henne hela tiden men måste vänja mig för skall ha henne nästa hela sommaren.

 

Jag har i alla fall en jätte god nyhet att berätta för er att berätta. Emma s kommer tillbaka till ön. Dock bara fem dagar men ändå. Ja längtar efter henne ( eller hennes res väska).

 

Nu skall ja sova och lyssna på p1 sommar pratarna. De är så mysigt. Lägger upp lite bilder med. 


Postat av: Carina

Hej kära vän. Hoppas att din resa till Frankrike har varit bra/fin.
Kramar Carina

2012-07-24 @ 13:12:18
Postat av: Carina

Hej kära vän. Hoppas att din resa till Frankrike har varit bra/fin.
Kramar Carina

2012-07-24 @ 13:12:20
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

ÅH oppas du har haft de bra i France & att det kommer massa fina bilder!!

2012-07-30 @ 13:04:57
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback