Amanda, gå och lägg dig!!!

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte någon. Bara spöket under sängen
Vem fick du senaste sms av? Stina!
Vem tänker du på nu? Hmm mostret under sängen.
Vem pratade du senast i telefon med? Stina. När ja gick från bussen. Var lit rädd

Vems hus var du senast i? Jennies.
Vem önskar du var med dig nu? Mamma!

Vem är din favoritsläkting? Oj får nog passa på den så ingen blir sur på mig

VAR

Var är din mobiltelefon? Bordet
Var handlar du mest? Kläder tyvärr.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Natti tröja som ja fick av pappa innan ja skulle åka så jag inte skulle glömma av han.
Var åkte du senast bil? St Chatrins wood

VAD

Vad åt du senast? En smörgås
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa. Mjukisar.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min vattenflaska.
Vad har du på fötterna? Inget.
Vad är din favorit färg? Gul som.
Vilken film såg du senast? Jönsson ligan såklart.
Vad hör du just nu? Tystnad för alla sover i huset..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Klart ja har.
Hånglat på en bio? Har la hänt. Men de har la alla eller?
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Har många kusiner. Men känns fel att säga att de är heta.
Sovit naken?  Hmm neee
Kört över hastighetengränsen? Klart men de har la alla.

Målat om ditt rum? japp
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej. Mina kompisar är snälla. De lånar mej pengar istället.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.
Varit i slagsmål? Inte vad ja minns
Smugit ur ditt hus? Haha. Ingen kommentar
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har tyvärr hänt.
Hånglat med en främling? Ingen kommentar
Älskar eller saknar någon nu?  Svara ja på båda!

 


Postat av: Carina

Hej vännen
Skoj med nya vänner för den tid du har kvar på ön.
Visst önskar jag att jag var hos dig om du är mörkrädd. Men det finns inga spöken under sängen jag lovar.
Kramar carina

2012-08-02 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback