Idag är den en månad, 4 veckor och 28 dagar..

Ja det är så lång tid de är tills jag kommer hem för gott.Känns båe sorligt och roligt. Har så mycket planer när jag kommer hem så de känns skönt. 

Idag har de varit jätte fint väder på ön. Vaknade vid 7 så jag drog på mig kläder och stack ut och sprang. De gick sakta men de var skönt att rena huvudet. Sen satt ja och skrev engelska till lunch. Sen blev de stan. Köpte en jätte fin klänning med fåglar på. Nu skall jag snart hem till Stinas familj och äta middag: De skall bli grillat och ja är så hungrig. Mumma! Sen blir de nog stranden och knäcka några öl och så får vi se om de blir in och dansa efter.

Hoppas alla har de bra där hemma. 
 
 

Postat av: Carina

Hej hej
Allt är bra här hemma och vi ser fram emot att få hem vår lilla prinsessa
Kram carina

2012-08-22 @ 19:25:51
Postat av: Anette

Hej! Det är svårt att fatta att du varit borta såå länge, känns som om du åkte för högst ett halvår sen. Du e redig som kämpar på med Engelskan. Ska bli så skoj att få höra om allt du varit med om. Kramis från moster

2012-09-09 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback