Tre veckor...

Nu var de ett tag sedan igen. Känns som jag skriver så i varje inlägg ja gör nu. Händer inte så mycket här just nu så de kanske är därför.

Idag har jag absolut inte gjort så mycket vettigt. Var ute och sprang i morse. M har kollat på ett engelska arbete som ja skickade in idag. Har läst lite grammatik engelska och sen har jag bara tagit lugnt. Nu är de lite i valet och kvalet om vi skall gå ut eller gå på bio. De har varit mulet hela dagen och nästan blåsigt storm.

De också bestämt att min ersättare kommer nästan söndag. Så i veckan blir de att ta mitt pick och pack och ta över en av tjejernas rum. Skall även göra mitt rum kliniskt rent. Familjen skall nog försöka lacka mitt golv innan hon kommer med.

En seg dag som denna har varit ganska lång och längtar lite hem. Men snart är ja hemma och då kommer ja säkert att längta tillbaka.

Igår fyllde min kära bror 31 år! Grattis till honom hurra hurra!

 

Nu skall jag försöka få tag i Stina så jag har en aning om vad som händer. Hoppas alla får en trevlig helg. 

 


Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Eller hur Amanda. Du får med bli Fashion Hunter hos dem!!!Klicka via min länk då får jag 8 USD..jättelätt, du bloggar lite och när du väl fått hem en produkt ifrån dem så bloggar du och så fylls ditt konto med nya creds som du kan handla för.Man betalar ingenting,ingen frakt inget!Grymt bra är det! Sedan kan man ju lägga till pengar om ens creds inte räckr då;)
Idag har Carina & Mick varit här o grattat Patrik! Jösses Amanda snart är du hemma!Vad kul! Vad är det första du skall göra när du kommer hem förutom att äta tacos & hälsa på vänner?

2012-08-26 @ 18:32:05
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Carina

Hej vännen.
Lite segt nu när sommaren börjar lida mot sitt slut. Här är det jättefint väder så man får njuta av varje dag. Snart är du hemma och du får din hushållsost.
Kramar carina

2012-08-27 @ 19:55:25
Postat av: Carina

Erkänn att du mest längtar efter Pappa, vad annars?
Kramar Pappa

2012-08-27 @ 19:59:05
Postat av: Emma Synne

Uppdatera meeeeera!!! Saknar dig PUSS:love:

2012-08-29 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback