En väldigt lugn dag



Ja idag har det varit väldigt lugn dag. Har sätt två barn filmer och ner krypen under filten. Tror ja somnade ett tag också. Så passade att de har regnat hela dagen. Hörde på nyheterna att de skall komma en stor stor i morgon över England så de blir la över oss också. När kommer sommaren undrar jag? Jag som har tagit med mig så många sommar kläder. När skall dessa användas?

Jessica var här med sitt barn idag och gud vad dom lekte bra. De värmer så gott i hjärtat när hon har utvecklas så! Stolt Amanda! Sen när dom skulle gå gav de en kram och en puss på munnen och då frågade Jessicas barn  " Can I slepp over here to nigth?" är de gullig eller?

Idag har jag funnit min nya favorit låt och kommer nog också bli min sommar låt. La den i inlägget så ni kan själv höra hur den bra är.

I morgon spelar Engeland mot Sverige och de skall bli så kul att se matchen! Och ännu roligare om Svergie vinner. Skall se på matchen hos Jessica och måla ansiks målning och allt. Här skall de hejas.

Nu skall ja snart prata med mamma. Men ni får ha en bra kväll.

Postat av: Carina mellqvist

Hej vännen. det var en jätte bra låt. Kramar

2012-06-14 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback