Nu fick ja träffa de.

Idag kom de ett jätte söt hand gjort kort från min bästa Lina. Blev änna lite rörd gumman. Tack så hemskt mycket, de värmde!

Idag har ja även träffat mina tjejer och ätit fin fin lunch med både för och varm rätt! Sjukt gott var de. Förrätt åt ja som en resoto och till varm rätt åt ja makrill med goda tillbehör. Mumma.. Men gud vad kul de var att träffa de igen.  Har varit isolerad nu sen i fredags så behövde verkligen lättas upp lite. Och skall bli så kul inför helgen. Hihi..

Idag skall min mellersta dotter E träffa Emma,s barn. Dom är i samma ålder men de har bara aldrig blivit att de har sätts. De är spännande tycker jag. Hoppas de går bra.

Men nu skall ja snart åka och hämta L ha de bra nu alla och ta hand om er.



Linas kort visst är de finr´t!

Postat av: Pappa

Förstår att din förkylning är bättre, vad skönt. Själv laddar jag nu för lördagen, hoppas att du kommer följa din stora löparidol via sms.

Kramar i massor Pappa

2012-05-10 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback