Nä nu är ja faktiskt sjuk..

Låg hela dagen från 11 på dagen och ända till natten i min säng. Näsan rann och uvdet verkte. Min kära äckliga hosta har också kommit jippi eller vad skall man säga? Fick bara i mig lite frukt på hela dagen. Minns inte sist ja mådde så här.

Idag är de röd dag eller bank holiday som de säger här nere. De handlar om andra väldskriget och att de blev fred då. De är även en på onsdag. Har precis varit ute med hundarna. Skönt att få lite luft. Men tungt som fan. Idag skall ja hjälpa familjen så gott de går. Mår mycket bättre idag men tror dock ja har fått feber. 

När man är sjuk längtar man lite hem. En mamma som kommer med glas och tidningar till mig. Men ja ja får vara glad att ja kan stå på bena. De finns ju de som mår sämre. 

Om ni har några tips hur jag skall få bort min sjukdom är de bara att hojta till.


Postat av: Carina Mellqvist

Hej älskling. Drick varmt och köp halstabeltter. Mycket vatten och ta det lugnt.

Skall vi prata i kväll?

kramar

2012-05-07 @ 15:26:56
Postat av: synnergren

Nu far du bli frisk! Vill se dig imorgon fiskunge!puss:love:

2012-05-07 @ 20:42:32
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

:love::love: Drick mycket vatten Amanda. På detta viset är det när man är vuxen och sjuk man får klara sig själv;) Ingen mamma som kommer med glass & tidningar;)

Du är ju vuxen nu;)

Stor kram och hoppas att du frisknar till snart..!

Ju mer du anstränger dig desto längre tid tar det att bli frisk..

2012-05-09 @ 09:31:35
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Moster Anette

Hej!

Hoppas du mår bättre.:love:

Maria är också sjuk.Idag har jag varit hos mormor och ätit lunch med carina och bengt.Vi har just tittat på Alfred

så söt ;-)När kommer du hem?Saknar dig.

Ett tips att bli frisk är att dricka mycket vatten och vila.Kramis moster Anette och Maria :love:

2012-05-11 @ 16:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback