Grattis Grattis!

Igår firade vi våran älskade Cecilia som fyllde år när jag var hemma. Hon hade fått ett inbjudningskort av tjejerna på hennes kalas. På kortet stog de att hon skulle vara på liberation station kl 19 och vara balkläd. Hon kom, där fick hon ett kort med en rebus på som lede henne till nästa ställe hon skulle till. När hon hade kommit fram till stället och de var rätt fick hon en shot med den svenska rekordeli cidern. Och sen gick vi vidare till fem ställen till på samma sätt. Å under tiden hade vi så roligt. 

De slutade med att vi hamnade på Royald där vi bjöde henne på en stek. Vilken fantastiks mat de var där. Jag tog en hamburgar och de kan man verkligen kalla hamburgar. Den var fylld med tomat, salad,bacon(som var marinerad jätte gott) en jätte stor svamp som var så J***a god. och sen en crem. De var verkligen värt varenda krona. 
Sen rullade vi vidare mot Shembers. Tjejerna tog lite dricka men ja körde. Satt där och snacka. Mys.

Idag har jag lite slappa dag.Jag har städat gardroben, packat klart inför weekend till Lodon i morgon! (Om vi kommer iväg, dimman börjar komma. Är så jävla trött på dimma, här blir de så stor sak. Snälla nån de är väl bara lite dimma eller?) varit ute med en promenad med hundarna, styrkit barnens uniformer. Nu skall jag gå ner och göra scones och lite löksoppa.Mumma! Tänk vad skönt de är att ibland bara vara ensam och varva ner. Men samtidigt är de lika roligt att ha folk omkrig sig. 

Ja skall erkänna något nu. Ni som läser bloggen kanske inte visst att innan ja åkte till Jersey snusade jag. Här finns de ju ingen snus, så de blir ganska svårt liksom. Så blev tvungen att lägga ner med de. De har gått ganska bra. Men de jobbiga är när man kommer och hälsar på i Sverige. Så sist kunde ja inte hålla mig. Så nu har de gått en vecka utan snus och min kropp känns som ett vrak, de är samma min hjärna. Men har inget val liksom och de är ju de bästa för mig också så. Så förlåt alla i min närhet just nu att jag grumpy. Lovar de kommer gå över men ge mig lite tid bara.

Ha de nu toppen alla och grattis till Trees till lilla tjejen! 

Här kommer lite blnadae bilder.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback