Bakom mina solglasögon..

Här är verkligen våren solen här. Har varit över 20 grader över hela helgen. Denna helgen har verkligen varit underbar. I fredags var jag barnvakt, lördag var vi i st once och bara tog en öl och satt och njöt i solen och sen åt vi Jessicas goda revbensspjel och såg lite på film men jag somnad såklart. Söndag blev de frukost ute i solen i st brelats och sen blev de av och se på rubbi match. Har aldrig sätt de med egna ögon förr, riktig hård och tuff sport. De är väldigt poppulärt här på Jersey och nästan alla spelar de. De skulle vara roligt att testa på men tror inte de skulle varit något för mig. Sen på kvällen blev de st onec och grilalde. Eller tjejerna grillade korv och ja att med en ciabata. De är faktiskt ganska tråkigt ibland att inte äta korv. Och främst ganska jobbigt när grillarna börja komma fram. Men men man kan ju inte gilla allt.

Igår hade jag en riktig slappa dag och vilade upp mig och så idag. Gick en lång promenad med hundarna förut. De de väldigt uppsakattat. Igår fick jag också paket av min älskade mamma. Hon är allt för söt. Så nu har jag fått ett nytt svenskt sim kort men fortfarande samma nummer! Hon skickade också med två mobil telefoner. Men en av dom får jag inte i de J***a sim kortet. Gav upp igår och tänkte att jag försöker idag ocskå men de var lika svårt så ja kasta mobilen i sängen och gick där ifrån. Tjejerna får hjälpa mig i kväll för då skall vi hem till Cecillia och se på sista avsnittet av filip och Fredrik. Skall bli grymt kul!

Förra veckan testa jag på ett grym här (för de var en gratis vecka). Det var ett helt okej gym och de funkade. Nu har jag ett litet dilema om jag skall binda upp mig med ett kort där (behöver verkligen träna) eller om de är onödigt för de är så fint väder och jag kan vara ute. De biligaste för mig är att binda upp mig ett år och betala 19,95 Pund i månaden. Men detta betyder att jag också måste betala för ca 5 månader jag inte anväder kortet och är hemma.Kan också tekna ett dyyrare i fyra månader men de är ungefär lika dyrt men då får jag alla möjligheter i gymet. Hmm grubblat på detta ett tag men kommer inte fram till något bra svara. Kan ni hjälpa mig?

Min kära vän Lina har skaffat en blogg. Tänkte tipsa lite om henne. Hon går på en kostskola i Näsjö. Riktig duktig tjej. Kolla in vet ja och se vad ni tycker!

Nu skall jag åka och hämta L från skolan och vi skall iväg och spela fotboll i de fina vädret hade jag tänkt. Men här kommer ett lite bilder






Postat av: Lina

tack för länken :D :love:

2012-03-27 @ 17:14:09
Postat av: Carina Mellqvist

Hej prinsessan

Vilken underbart väder ni har. Våren har kommit till Sverige också:)

Det verkar som om allt rullar på med jobb, kompisar m.m.

Nu kommer vi snart och det skall bli så spännande att få uppleva allt fint

Kramar Carina

2012-03-28 @ 07:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback