Världens bästa mamma, de har jag!!!!

Idag har de kommit ett paket av min kära mor!! Blev så glad när jag öppnad de. Detta fanns i de..



Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Gick väldigt fortför jag postade det i Tisdags.

Det verkar som om postgången är väldigt ojämn.Ibland tar det en vecka och i bland två dagar.

Vi hörs i kväll.......

Kram Carina

2012-01-12 @ 16:05:49
Postat av: Pappa

Orättvist, om jag skall ha Hänt i Veckan får jag köpa den själv. Kramar Pappa

2012-01-12 @ 20:12:29
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ok då sparar jag en till dig så får du den när du kommer hem. Vilken vill du ha?

2012-01-14 @ 11:54:42
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Yes en av varje färg till faster!

:love:

2012-01-15 @ 10:20:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback