Skulle ha en mp3 men kom hem med ett par byxor..

Jag idag tog jag bussen ner till stan när jag var ledig. Postade mina kära brev och kort. Mötte även Mathilda, kul! Sen gick jag på jakt efter min mp3. Hitta en jätte bra liten och smidig. ( Och annars fan de bara dyra ipods) Men när de kollad på lager så var den slut!! Hon visst inte heller när de skulle få in nya. De slutar väl att jag köper en dyr en. hmmmm. Skall ja köpa eller inte?

Sen mötte jag Emmorna och Jessika. De blev shoping. Ett jätte snyggt halsband. Sen köpte jag även en present till M för hon fyller på måndag. Och sen ett par Jack wille byxor. De är röd rostiga. Kärlek vid första ögon kastet. 

Ja mamma jag har bokat biljett och kommer hem den första mars och stanar en vecka. Bara ha lite semester och hör av er om ni vill ses!!

Nu kommer bilder på min skönhet!





Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. vilka snygga byxor, kul med lite färg. Kommer att bli snygga i vår till alla vårkläder. Halsbandet var häftigt, precis min/din stil:-d

Kanske kan du vänta tills du kommer hem och köpa mp3 om de är allt för dyra och du klarar dig fram tills dess.

Jobbar hemmifrån idag och skall till Alfred och Linda på eftermiddagen HURRA.

Kramar Carina

2012-01-11 @ 10:19:02
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Använd mobilen till musik vettja;):thumbup:

Idag har Carina varit här och jag hade tandläkartid passaded även på att besöka två förskolor;)

Förresten du har en överraskning i min blogg, så haka på den vettja;)

2012-01-11 @ 16:52:39
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygga byxor ,

Allt bra ?

kram

2012-01-11 @ 19:31:35
URL: http://magiskaminnen.se
Postat av: Sandra

Härligt! Det är bara bra!

VAd gör du?

Kram

2012-01-11 @ 22:43:11
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback