Min kamera är tillbaka, nu blir de lite bildmaraton....



Ny år.



Ny års mat! + svensk jul must



Vi såg på ring klcoka ring på svt play och firad in de svenska nya året.



Mina sweetpies!!









Postat av: Pappa

Hej gumman

Roligt att få se på dina bilder, köttbullar med Pasta ser gott ut, det skall jag laga i kväll och bjuda på. Ha det bra, kram Pappa

2012-01-05 @ 12:39:58
Postat av: Anonym

Hej prinsessa. Roliga bilder, ser trevligt ut. Bra att få se att livet är inte alltid som i Svergie.

Bra om vi kan prata på Skayp i kväll.

Åker till sth i morgon bitti, åter på Söndag.

Kramar till dig från mig

2012-01-05 @ 18:45:50
Postat av: jossan

Nu blev ja grymt sugen på pizza, jagvsom bantar, attans;-P

2012-01-06 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback