Just nu..

Ja just nu sitter jag här med lite huvudverk och extremt trött. Igår åt alla tjejerna middag i st aubin. Skönt att alla nu är tillbaka i Jersey! Då är alla som de skall vara. Vi åt en stor stek och pomes. De var sjukt gott. Får åka dit oftare tycker ja. Sedan mötte vi upp två andra och tog ett glas innan vi åkte in till stan. Och de sluta med att jag sov hos hemma och vi låg och prata till halv fyra. Sedan kl halv tio gick min buss hem. Och nu har jag grejat och hjälpt familjen lite med att förbereda. För vi skall snart åka till en lokal som m har hyrt och ha föddelsedagskalas för L. Hon kom just och knackade på dörren. Och hon hade en lång rosa klänning. Såg ut som en prinssessa. 

Senare ikväll blir de mys kväll hemmma hos Cecilia. Slår vad att jag kommer somna men vad gör de när man har underbara vänner som kan veka en igen och berätta vad som hände i film.

Annalys av hur de är att ha ett barn kalas för en fyra åring här och filmen kommer nog i morgon kväll. Så titta gärna in då.

Ha en bra lördags kväll alla.



Postat av: Pappa

Du måste ta det lungnt på helgen !!!!!

Kram Paooa

2012-01-07 @ 17:12:32
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja håller med din far at man måste vila upp sig på helgerna med för att orka med veckorna;)

Åh tack Amanda ja nu är jag verkligen gammal & grå..Kolla in min blogg vem jag träffade igår!!

2012-01-08 @ 12:22:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback