Oj oj vad dålig jag har varit på att skriva..

Vad gjorde jag då i helgen. I fredags så var vi hemma hos Emma,s ( Alla utan Jessica som dissa oss för London). Hon hade gjort en jätte god köttfärspaj och vi spelade fyrmans vits. Oj vad kul de var! Sen sov jag över oss Emma. På lördgen så sov vi ut. De var underbart att bara kunna ligga kvar i sängen när man vaknar. Lördag, skulle stå för shoping men de blev inte så mycket av de för alla var så trötta. Men jag fick mig en snygg kjol och en stjorta. Sen gick ja hem till Emma och vi såg på film tills vi somnade.
På söndagen åkte vi till St ouen (surfar strande). Där åt vi luch på ett jätte mysigt ställe. De blev champiosoppa. Mumm. Sen bestämde vi för att åka hem och slappa. Så man kan sammanfatta detta som en slappa helg. 

I veckan har vi inte gjort så mycket. Vi skall snart planera och boka våra turer till London samt Frankrike. Skall bli kul! Idag har jag varit hemma hos en tjej som heter Mathilda ( också svensk) Som bor aldeles vid mig på en fika. Trevligt Trevligt. Jag har städat min gardrob. Kommer bilder. Och sen har jag fått brev från farmor och mamma! Alltid lika kul med brev. Sänd gärna!

Skall snart åka och hämta L och sen blir de direkt till vatten paletset. Å vad hon har längtat tills vi skall åka dit. Hon var så rolig i morse. Innan jag skulle lämna henne i skolan så kollade hon på mig med stora ögon och sa " Manda, glöm nu inte armpuffarna sen." Hon är la bra för söt! Sen ikväll blir de middag med tjejerna. Som alltid på onsdagar! Men nu skall ja ta lite kaffe innan jag åker! Ha de bra alla.




Cecillia och hennes dalar kortlek!



Min och Emmas godishög i lördags!



Soppan



Kolla min fina ordning




Postat av: Pappa

Ordning och reda i tassel en, älskar dig.Pappa

2012-01-25 @ 19:23:07
Postat av: jossan

Kul att få se Frankrike, det vill ja med nån gång. Det blir dop när du kommer hem, den 4e mars. Tack för kortet vi fick :) kram

2012-01-26 @ 10:53:33
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Spännande med Frankrike & London Amanda. Personligen avskyr jag Frankrike men det är en annan femma;)

2012-01-27 @ 12:14:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Vilken fin ordning du har. Kom hem och hjälp mig också.

kramar Carina

2012-01-27 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback