Delicious....

Har hänt en del sedan jag skrev en rad sedan. Helgen har varit mycket lugn. Var på after woek med tjejerna i St aubin i fredgas och tog några öl. Alltid mysigt. Där mötte vi också en svensk servetris som har bott här i 5 år. Så hon lova att visa oss runt! Skall bli kul! I söndags så vara i St once och bara chilla och åt lunch mya! och så fick jag också träffa min saknade Emma. 

Tänkt skriva lite om går dagen. Här på Jersey firade de igår pannkaks dagen och som ni säkert vet så firade vi semledagen. Vi tjejer har börjat umgås med några jätte treviga killar. Så Piers kom och hämta mig och efter de Jessica och Emma. Vi fyrde skutan mot Bens hus. Där blev de pannakas bak och semle bak. Ååå gud vad gott de var! Vilka semla. Lite extra kred till mina tjejer som gjorde bullarna på morgonen! Sen också pannakakor med Notella. Finns de något godare? 

Igår så bestämmer sig nästan alla på ön för att ge upp något de verkligen är beroende av och skall vara utan detta i 40 dagar. Tror från början att de var Jesus som gav upp vatten eller nått från början men nu har de liksom ingen betydelse för alla gör de ändå. Som ett nytt års löfte för man inte klara de förra. I alla fall, ja tänkt först ta kaffe. För jag har bivit så sjukt beroende av de här nere och dricker de i mängdvis men så kanske de blev lite tråkigt. Så skall alla tjejer (utan Jessica för hon har chips) ge upp choklad. Och då menar vi verkligen all choklad. Lika väl på kaffet. Så från och med nu och 40 dagar fram åt får ja inte äta choklad. Men ja har inte bestämt mig än om de skall bli ett undantag när jag kommer hem till Sverige eller inte. Så nu gör vi detta tillsammans tjejer!! Goo oss!!

Ikväll skall vi på bio The vow. Tror den skall vara bra men vem vet kanske kommer ut med tårar efter åt, har hört de skall vara en snyfta film. 

Skall åka och hämta honny banny!! Ny smeknamnet. Ska också namnas att ja och L har fått så bra konakt. Skall faktiskt bli lite jobbigt att vara ifrån henne en veckan. Men nu kommer lite bilder upp från olika tillfällen.

















Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Kul med nya vänner!Jaaa riktig lien goding är han allt men kan inte förstå bara att han är 1 år den 21 mars!

2012-02-24 @ 10:50:02
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: carina Mellqvist

Fina bilder och ett roligt liv du lever nu stumpan.

Ta vara på varje minut för det kommer bli ett minne för livet.

Carina

2012-02-25 @ 14:48:05
Postat av: Anonym

Sååå underbara bilder. Kram från moster

2012-02-27 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback