Inte långt kvar..

Haft en jätte rolig helg. Men en väldigt lyckad utgång. 
På lördag kommer mamma och pappa. Skall bli jätte roligt att de skall få se hur jag har de. Nä nu skall jag försöka måla naglarna och sitta stil efter. De är inte de lättaste men de skall gå. Ha en bra dag alla.

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh spännande för dem att komma & hälsa på dig!Gud vad kul!

2012-04-23 @ 15:15:07
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen

Vilken mfin bild du har hittat på mig och Micke.

Nu har jag varit och köpt en ny resväska så jag får plats med allt jag skulle ha med mig hem från dig. Funderar på vad jag skall packa, är det varmt? är det sommar kläder? Skor?

Kramar

2012-04-23 @ 20:24:14
Postat av: Lina

Ha de så mysigt med päronen! :love:

2012-04-24 @ 14:15:12
Postat av: Moster Anette

Vilket vackert kort!

kramis moster Anette!

2012-05-11 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback