Vad helgen går fort då..

Ja denna helegen har verkligen sprungit iväg. I fredags så var ja i stan på dagen och köpte nya sandaler ( svarta med som en blomma på)  och ett svart party linne. Sen var de hem färd för att hämta L och E. Äta snabbt och sen byta om för vi skulle mötta M och S på L skola. De var som en jul marknad kan man säga men mycket mer extrem än vad de är i Sverige. De var allt från mini disco till att träffa tomten. Och allt man kunde göra kosta pengar. Även att få med hem ett gran pynt barnen haade gjort fick man köpa. Alltså de är bra att alla pengar går till skolan och så. Men finns de ingen gräns? Skall man behöva börja betala för att ta hem saker nu också? Vad tycker ni om detta? 

När vi hade varit där i ca två timmar och med massa leksaker in köpta så körde M ner mig till stan där jag mötte Melina. Vi tog en öl och såg på en kille som gjorde sjöstjärne dansen. Haha gud vad kul de var!! Man skal väl egentligen inte skratta för man gör nog de samma när man dansar själv. Sen mötte vi upp Jessica, Christin, Emma, Emma och cecillia. Vi gick till mosum. En jätte bra pubb här och sen gick vi bara vidare och vidare. Natten sluta med att vi köpte med oss fylle mat och åkte hem till Emma och sov. Vaknade kl 7 på morgonen av att jag inte låg på samma ställe jag hade somnat på och att jag hade en förjälvig hosta. Gud vad ont de gjorde. Kunde inte heller somna om. Efter några timmar i min ensamhet vaknade de andra, vi åt en god frukost och promenerade sen ner till strand promenaden och tog en kaffe.
Sen gick ja mot buss stationen för de var hem färd för mig. Efter att ha sovit tre timmar hemma var de dags att åka till M och S bästa vänner för att passa deras barn för de skulle ut. De var jätte lydiga och snälla. 

Idag har jag sovit ut med vaknade av hostan. Jävla skit, kan den inte bara försvinna! Sen gjorde jag i ordning mig och ät en lång frukost och såg på tv. Sen mötte ja upp tjejorna i stan och vi kolla i affärer. Sen tog vi min bil och åkte till en resturang som heter Break wather.  De är utanför Geryo. Ett mysigt ställe där vi åt lunch och tog en promenad. Om man stog kängst ut kunde man se över till Frankrike. Riktigt häftigt!

Här kommer lite bilder från helgen 









Postat av: Pappa

Verkar som du haft en rolig helg!!!

Krya på dig, kram Pappa

2011-11-27 @ 21:05:59
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Det verkar som om du har haft en rolig helg. Skoj med dina nya vänner och att ni hittar på så mycket roligt. Kan du inte försöka få tag på lite host medicin och drick mycket. Halstabletter är heller inte fel. Är det svårt att sova ta en alvedon som kan funka som sömnmedel. Är så himla nyfiken på hur det ser ut där du befinner dig det verkar så fint när man ser bilderna.

kram Carina

2011-11-27 @ 21:06:55
Postat av: Pappa

Verkar som du haft en rolig helg!!!!

Krya på dig, kramar Pappa

2011-11-27 @ 21:07:45
Postat av: Lina

Du verkar ha haft jätteroligt :D Krya på dig! :love:

2011-11-28 @ 16:52:57
Postat av: Moster Anette

Fy bubblan för hosta,krya på dej och

va rädd om dej.Kram från Moster

2011-11-28 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback