Så var de torsdag igen.

Ja idag är de torsdag. I morse var jag så sugen på scons så ställde mig och bakade de  och sedan använde våran nya snygga ungn. De blev inte riktigt som hemma, mer smurliga men de var ändå ljuvligt.
När jag var sedan ute och gick med hundarna så kom de en skåbil på den vägen ja gick. Ja stande och drog hundarna till mig för att den skulle komma förbi men då stanade den. De var en gammal fet gubbe. Han frågaade glatt vad hundarna hete och hur gamla de var. Utan ja frågade sa han att han hade samma ras men hans hund var 14 år. Jag drog mig sedan vidare på min promenad och innan jag skulle gå upp på vår utppfart såg jag han igen. Han var en av de männen som renoverade på vägen utenför vårt hus. Såklart kommer han fram till mig och pratar igen. Stog där säkert i 20 min. Tänk att folk kan vara så pratglada utan man känner personen. 

När jag sluta på kvällen drog jag mig stan och mötte Emma, Cecillia och Christin. Vi åt på e pizza. Där blev de en god pizza med massa goda saker på. Sen blev de deser. En snöbolls moss med latte. Mumm. Nu är jag jätte mätt och skall sova. I morgon blir de att dra sig till stan och försöka hitta resten av julklapparna.



Här är Christin och emma! Är lite sorgset att Christin skall åka hem till Tyskland på fredag och inte komma tillbaka.

Postat av: Anonym

Hej vännen. Det verkar som om du har det mycket roligt med dina nya vänner.

Jag är också nyfiken på hur de firar advent, lucia, jul m.m.

Kram Carina

2011-12-01 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback