En glad överraskning..

Dagen har flytit på som den brukar. Tog en lång promenad på morgonen, väldigt skönt. Men i mitten av dagen när jag stog och strök kom posten. Jag gick och hämtade den och där var ett litet gröt sött brev till mig! Blev så glad. Såklart öppnade jag de direkt och där i var ett jätte fint grattis kort från mormor! De låg även ett par jätte fina silver örhängen i kuväret. Tusen tack mormor!! 



Postat av: jossan

Gulligt av mormor, kn du sms din adress? Filippa har pysslat och vill skicka brev till dig!

Kram

2011-11-30 @ 09:19:49
Postat av: Elisabet

Hej! Nu är du inte tonåring längre...

Funderar på om det finns något adventsfirande hos dig? Har för mig att det inte tänds ett ljus varje söndag i så många fler länder, att advent är som Lucia och glögg - lite typiskt svenskt? Har jag fel?

2011-11-30 @ 10:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback