Breaking Dawn

Igår var jag med tjejerna och H på bion här och såg på breaking dawn. Jag har sätt de andra filmerna men tycker de är bra men de är inte så att jag är trollbunden.  Lite kortfattat vad som har hänt och vad som händer i filmen.

När vi senast såg Bella Swan (Kristen Stewart) och Edward Cullen (Robert Pattinson), de var redo att bryta nyheten om sitt engagemang för världen, med kärlekstörstande varulven Jacob (Taylor Lautner) som härjats av Bellas avslag. Det senaste spelet, "Breaking Dawn - del 1", inleds med Bella och Edward är mycket efterlängtade bröllop själv! Men trots att Bella nu har valt sin man, är Sagas konflikten långt ifrån över.Under en dröm smekmånad på Isle Esme, de nygifta ger slutligen i sina passioner. Men detta ger bara dem mer fara som Bella upptäcker att hon är gravid! Vargen pack anser hennes ofödda barn ett sådant hot att de börjar röra sig mot henne. Nu Edward står inför den svåraste frågan av sitt liv - ska han ge Bella vill bli odödlig? 

Jag tycker att den var mycket bra gjort och jag gillar handlingen men under långa perioder i filmen bllir den väldigt seg och de händer inte speciellt mycket. 

Mitt betyg blir 




Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh ja som fullkomligt älskar de andra filmerna skall definitivt se denna;)

:love::love: Twiliht, True Blood, Vampire Dairies, Grimm(den nya som går på 6:an nu..

2011-11-25 @ 18:42:53
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ingen film för mig, väntar nu på att Jägarn 2 skall komma på DVD.

Kram Pappa

2011-11-26 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback