Nu var julen gjort och i morgon är de nyårs afton....

Nu skall jag be om ursäkt att jag inte har skrivit men har faktiskt varit i Sverige och komner till Jersye igår kväll. Och när man har varit hemma i Sverige finns de viktiagre saker än att sitta vid datan.

JUst nu är jag vädligt trött och orkar inte skriva en detaljerade sammanfattning vad jag har gjort hemma, utan istället så förklara jag de med några ord och bilder.

Familjen,vänner, god mat, god dricka, HUSOLSOST och massa massa kärlek!



Mamma och pappa under en underbar promenad runt maltestig.



Mamma och  Cornelis



Mycker roligt kväll med tjejerna. Nej Lina ser inte ut så här i vanliga fall 



Fina Emma











Mormor!!

Postat av: Lina

Va faa-an amanda! Sa ju att du inte skulle blogga dden bilden :-O:-P

2011-12-30 @ 19:19:18
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Underbara bilder,hihi..Hur känns det att vara tillbaka i Jersey:question:

2011-12-31 @ 09:06:52
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilka fina bilder Amanda. Hörde att din flygresa hade varit skakigt, men att det slutligen gick bra. i kväll skall du fira in det nya året på plats i Jersey, passa nu på och njuta av livet och ta vara på varje dag, du vet att jag, Mamma och dina närmaste alltid finns när du behöver oss. Gott nytt 2012 och ta det nu väldigt lugnt

med alkoholhaltiga drycker så hörs vi snart på Skypen. Kramar och Massa pussar Pappa :love:

2011-12-31 @ 11:08:11
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

GOTT NYTT ÅR BÄSTASTE AMANDA ÖNSKAR LILLA FAMILJEN PÅ EGERSTEN;)

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

2011-12-31 @ 15:59:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback