I morgon så...

Förlåt och tusen gånger förlåt men helgen har varit ganska full späckad  och dessa dagarna har jag haft L hela dagarna så har liksom inte haft någon tid att skriva. Men nu är jag här och skall jag göra en kort sammanfatning.

Fredag - Jobbba lång dag och sen var de bara att slappa med massa godis och film. 

Lördag - Sov ut länge seda gick jag till stan. De blev att mötta upp Emma.A och vi gick och shopade lite. Hittade mig ett par jeans. De är typ wow jag som har jätte svårt att hitta byxor. Sen blev de en jul topp och lite Jerseys jul godis som de där hemma skall få smaka på om de går igen tullen vill säga haha. Sen var de och sätta sig på bussen på väg hem och skynda sig för att göra i ordning sig för att sen ta bussen ner i stan igen och mötta upp Jessica och Emma,A. Ååå vad skall jag säga. De blev en kväll med minnesluckor, men å så rolig den var!! De slutade att jag köpte pomes och vitlöks dip och gick hem 5 km för uppförsbake mitt i natten! 

Söndag - Började med att jag hade väldigt ont i magen och kräktes upp pomefriten från går dagen. Men de är vanligt att jag kräks när jag är bakfull. Tänkte inte så mycket på de. Gick ner och åt frukost och sen gick upp till mitt rum igen. Efter ca en halv timme kom frukosten upp. en forsätte de så hela dagen. Allt jag åt och drack kom upp. De var hemskt och så hungrig jag var! Så de blev att ligga i sängen hela dagen! Matförgiftad var ordet. Jag skall aldrig mer äta pomes och vitlökssås!!

I morgon kl 7 jersey tid går mitt plan hem till Sverige. Skall bli skönt att ha lite semester och bara kunna vara ett tag. Behöver också renas hjärnan med lite tankar och se om den bli klokare av de. Såklart skall de också bli underbart att träffa alla mina närmsta!!


Ses i morgon. Ha en bra kväll. Här kommer lite plandade bilder.







Postat av: Carina Mellqvist

oj så det kan bli, men man brukar lära sig av misstagen. Så du får ta det som erfarenhet och inte göra om det.

Ses i kväll Carina

2011-12-21 @ 06:02:23
Postat av: Mia

Det va kul att se dig på flygplatsen! =)

2011-12-22 @ 07:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback