Försöker att få upp julstämningen..

Ja här bara regnar de och regnar. Om man har tur kan de var uppehåll en halv timme så man kan gå ut med hundarna. Sen när man får ett sms av mamma att de har snöat hemma. Ja då gick bägaren över.

Precis då skrev jag med min kära syster Jossan som låg och åt leilas rocky rolls och såg på skärgårsdoktorn. Då bestämde jag mig för att försöka göra de här med. Så drog mig till affären och försökte hitta allt. De var så trevliga och hjälpt mig runt. När jag var nästan klar med dom upptäkte jag att hade glömt dumle godisarna. Men sket ja i de och stoppade in den i kylen. När jag hade gjorde den kom jul känslan upp lite. Nu skall vi snart äta mat och sen skall familjen smaka på de. Hoppas de gillar de.



Postat av: Carina Mellqvist

Hej prinsessa. Det ser himla goda ut och det blir nog gott även utan dumle. Skall nog också baka sådan snart blev lite sugen. Här hemma är det regn blandat med lite snö.

Kramar Carina

2011-12-06 @ 21:58:59
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Kan glädja dig Amanda att här är ddet INTE ngn snö bara regn & rusk=(

2011-12-07 @ 09:58:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Förresten fick lite saker ifrån dig igår!!Tack sötaste, nu skall här göras kaffe;)

2011-12-07 @ 09:58:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lina

ser GOTT ut :D

2011-12-07 @ 22:37:09
Postat av: jossan

Haha, du får inte outa sånt utåt, jag ligger väl aldrig och ser på film och äter godis :-P

Kul att du fick till dem, vad tyckte familjen?

Kram, nu ses vi om mindre än två veckor!!

2011-12-08 @ 10:12:09
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Nu är det tävling i min blogg Amanda, var med vettja!

2011-12-08 @ 11:40:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback