Nu är jag tillbaka...

Nu är jag tillbaka här igen. Har haft mamma och pappa här. Känns skönt att få visa de runt och förklara för dom hur jag har de. De blev helt förälskade i ön och förstod att jag trivdes här. Var lite jobbigt att lämna dom men vet att vi ses snart igen så.

Denna helgen är min kära Emma,S i London och möter sin familj. Gottar sig säkert massa den lilla skit ungen! I torsdag märkte jag att förskyldningen börja komma och L var redan drabad. De blev bara värre och värre. Och nu är ja hemma hos Emma,s och är barn vakt och nästa är tätt och hostar lungorna av mig. Ajj. Ja som  aldrig brukar vara sjuk men men får la ta de och måste lära mig vila nu. Så de blir en lugn helg. 

Skall bli bättre att skriva nu när jag har tid igen. Ha en bra natt. Puss och kram

En bild från Rohodos

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ush för förkylning!Hoppas den inte blir långvarig!

Underbart vbäder här nu så vi skall ut med båten;)

2012-05-06 @ 09:24:22
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback