Då var man tillbaka på ön...

Har kommit hem från Frankrike. Vi åkte över med färjan till St Malo. Från där tog vi bilen i ca 4 h till en ö som heter Edorede (Vet ej som stavningen är rätt). Dagarna spenderade vi över att cyklad, bada och bara slappa. Kan verkligen rekommendera en resa hit. Underbar miljö och man kan verkligen varva ner.

 

Under min tid här hemma igen har jag skrivit lite på min Engelska och jobbat lite. Men mina föräldrar här nere är lediga denna veckan så blir inte lika mycket jobb. Igår var ja ute på en jätte lång promenad med en ny svensk tjej som bor vid mig. Hennes namn är Stina. Jätte trevlig tjej.

 

Idag har jag varit med barnen till St Chatrins wood. De är som en led i skogen där de har hängt upp massa rep och grejer till barnen. Både hundarna och barnen var helt till sig. Men hela alltet var att l ropa efter mig och då hade hon fastnat i jätte hög lera. E skulle hjälpa henne och fastna också. Då kommer ja där med min gröna convers och blir räddaren i nöden. Men svarta convers och leriga barn åkte vi hem igen. Men gud vilket skratt vi fick i alla fall.

 

Nu har jag precis byt om för skall ta bussen ner till stan och se på bio med Stina och Jennie! De blir den nya bertman. Den är fan 164 min, ja som är trött kommer nog att somna haha. Men de får kuffa på mig om detta sker.

 

I kväll kommer också min älskade Emma! Och i morgon skall jag få träffa henne! Har fjärilar i hela magen. Har verkligen saknat henne. Med alla kramar jag kommer ge henne kommer ja även ge henne en jätte stor påse med kläder. Hoppas verkligen allt får plats och hon inte blir allt för sur på mig.

 

Men nu skall ja packa väskan innan ja ger mig ut i regnet för att möta Stina vid bussen. Ha en bra kväll alla och här kommer lit bilder.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback