Att den aldrig kan förvinna...

Hejsan alla där ute. Nu är jag här igen. Under tiden har Emma,s kusin varit här. En jätte trevlig tjej. Har haft jätte kul! De har varit allt mellan utgång till dricka öl och se på fotboll på en Engelsk klubb. Haft en jätte rolig hleg.

Min duma duma hosta har kommit tillbaka. Är så arg på den. De är värst på morgonen och kvällen som vanligt och som vanlig hostar jag lungorna av mig. Men har köpt medecin och den skall gå över. 
 
Har börjat diskutera med m hur ja skall jobba i sommar när L har lov. Ja åker ju till Frankrike med familjen en vecka. Tror som tur är att ja inte kommer jobba varje dag så de blir lite sommar lov haha.

Om jag skall vara ärlig känns de konstig att ja inte kommer vara hemma i sommar. Har alltid varit hemma över sommaren. Men ja får tänka att detta kommer jag ha med mig hela livet. Och Munkedal finns alltid kvart och de kommer alltid se lika dant ut. Så de ända ja kan vara rädd över att missa om någon volvo åker i diket men ja tror ja klara mig. Eller?

Blev kort inlägg för nu skall jag gå och hänga up tvätten. Ni får ha de bra så hörs vi snart igen.


Postat av: Carina

Fina Amanda du måste vara rädd om dig och din hälsa. Drick mycket vatten och ta gärna hostmedicin till natten så är hostan snart borta igen. Fina bilder och det ser mycket trevlig/roligt ut.
Ha en skoj midsommar helg

2012-06-21 @ 19:17:21
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Hur skall ni fira midsommar?Stor kram ifrån oss & hoppas ni får det trevligt;)

2012-06-21 @ 20:24:21
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback