En Sverige tur..

Ja nu har jag varit hemma i älskad Sverige. Var väldigt när att inte komma iväg. Var de sista planet den dagen som lämad Jersey för de var så dimmigt.

Ja vad gjorde ja hemma? Ja träffa lilla Tella! Så hyper söt. Och sen Cornelis som har blivit så stor. Vad äter han egentligen Jossan? Fick se Alfred gå för första gången!! Och sen alla andra mys barn! Har verkligen saknat alla där hemma. Så de var skönt att komma hem och få lite extra engeri. Ja vill också tack min Linis som kom hem för min skull! 

Kom hem i torsdag. Allt kändes precis som vanligt. Ganske skönt faktiskt. Fick träffa mina girls! Ni har varit saknade! Igår var de dags för utgång och de kan man verkligen kalla utgång. Vi började ppå Shembers där de har renoverat om. Om man kan kalla de renoverat när man kladdar lite färg på vägarna. Men de är i alla fall fortfarande mitt favorit ställe. Ett rubbin lag från Whils var där med. De var gryma att dansa och vilket drag de blev eller vad säger du Emma?

Idag är alla tjejer barnvakt och ja veljer att vara hemma och vila upp mig, se lite på melodifestivalen! De känns väldigt svenskt. Och måste ju hänga med vad som händer där med. I morgon blir de åka till st once och se när killarna surfar och äta lite lunch. 

Hör just nu att L skall lägga sig så får gå och säga god natt. Ha de bra alla lovar att inte dröja så länge till nästa gång. Bild rach kommer här nere nu.





Bara för att du är bäst <3




Jag och Lozen. 

Lovely!!!!


Postat av: Pappa

Vilka fina bilder du tagit.

Kram Pappa

2012-03-11 @ 20:59:13
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Tack för att du var hemma och förgyllde våran tillvaro.

Nu är det full fart igen ser jag, fina tjejer och mycket party.

Jag önskar dig många fina upplevelse för denna tiden kommer aldrig åter.

Ha det underbart roligt i London

Kramar prinsess.:love:

2012-03-13 @ 16:38:27
Postat av: Jossan

Ja du det måste va gödsel i vällingen ;) men nu äter han potatis här hemma :) ha det så kul nu så ses vi snart igen!!!! Kram

2012-03-14 @ 07:39:49
Postat av: Lina

Tack själv panda, hade en as bra helg, hemma med dig! :)



(Och tacka för att du la upp en bra bild på mig ;) )

2012-03-14 @ 19:33:12
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh eller hur,så himla underbart. Han går nu våran kille..kan inte förstå det..!

2012-03-15 @ 11:35:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback