De små sakerna gör massa.

Idag har jag haft L hela dagen för hon har börjat sitt påsk lov. Vi har varit på stranden, bakat chokladbollar och cyklat. Riktigt mysig och skönt dag. Men är ganska aningen seg idag.

Blev jätte glad när jag hämtade posten idag för där låg ett litet sött kort från mamma. Bara skrev vad hon gjorde och lite sånt. Men de lilla kan värma mycket. Väldigt snyggt kort också eller vad säger ni?
Min lilla söta Alfred hade sänt med ett jätte par söta örhängen. Har jag varit så snäll alltså. Glad ja blir. Kan de vara så Linda att du har gjort dom själv?




Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja hehe jag har gjort dem själv,hoppas du inte tyckte dom var fula..hehe..som du säger bara det där lilla-En tanke kan göra så mycket..

2012-03-31 @ 13:00:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilket fint sandslott. Kram pappa

2012-03-31 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback