Solen lysser alltid ljusare på anda sidan..

Nu är ja här igen. Hallå ni har väl inte försvunnit?? De har hänt otroligt mycket i mitt liv sen jag skrev sist. Jag sa hej då till mina underbara vänner Emma,A och Cecilla som har åkt hem för gott. Väldigt sorligt för de är en del av min var dag här och en del av min familj. Men ja vet, att vi kommer ses igen även om de kanske kommer dröja! Men vill tacka er två att ni har get mitt så många underbara minnen och har förgyllt min tid här. Kommer alltid minnas er "mamma" och " sex paket"!

Den första Juni åkte ja till London och vidare mot heatro där jag tillbringade natten. De gick bättre än jag trodde att sova på flygplatsen. Han se nästan hela sesången av stjärgårds doktorn. Riktig mysigt att ligga där med datan i knät och en godis påse på andra sida och kan absolut inte göra något annat! Kl sju på morgonen gick planet hem mot Sverige. På landvetter hämtade min pappa mig och vi åkte ut i skogen i Uddevalla och där vara hela tjocka släkten. Padlade kanot, grilla, gick tips promenad och bara umgicks med min när. Riktigt mysigt men var sjuk trött och äckad i soffan direkt vi kom hem. 

Resten av minn vistelse har jag bara njutit av ledighet och umgås med mina nära och kära. Kändes lite soligt att åka hemifrån denna gången. Ja vet att ja kommer ha de jätte bra här men ändå att jag inte kommer vara hemma på hela sommaren känns hårt! Men ja tackar alla som förgyllde min semester hemma. 

När jag åkte i söndags så måste ja byta plan i London. Jag kom till London och satt där och vänta. Kände att de var något fel för planet blev bara för senat. Till slut roppade de i högtalarna att vi skulle komma till british airways disk. Där var de verkligen massa folk. Fick reda på att planet var inställt och vi var tvungna att ta ett plan dagen där på. Då rusade alla ut och gick och fick tillbaka sina väskor igen. Sen fick ja ställa mig i en jätte lång kö! De var sammarlagt tre plan till Jersey som hade blivit inställda så de var väldigt mycket folk! Stog i den J**** kö i säkert över två timmar. När ja kom fram så fick ja en biljet kl nio på morgonen dagen efter med ett annat bolag. Fick också ett hotell rum. Tog en taxi till hotellet. Ba betalad också en middag för alla. Så fick äta kycklinge och ris med en jätte god svamp sås och sen en ches cake till efter rätt. Sen var de sängen för gud vad trött jag var! Sen var de taxi och vidare i plan. Flygturen var inte den roligast för de blåste som fan! Gud var riktigt rädd där ett tag!

Men när jag kom fram stog min sötitsar där och hämta upp mig. De hade gjort en jätte fin skylt och så fick jag ett rör med pringles. Förlåt för ja var så trött! Men tack tack och åter tack att ni hämta mig! Guld värda! Saknat er!

Under hela denna sitvatioen tog jag verkligen jätte bra. Är lite chockad själv att ja inte fick panik eller nått. Jag undrar om de kan bero på att jag var så trött eller att alla anda passagerare var så lugna och bara skratta åt de och sa " Vad kan man förvänta sig av Jersey". Ja så känner jag nu med. Man vet aldrig. De kan vara lite läskigt att bo på en ö med för att någon så litet som lite dimma kan göra så mycket!

Ja ja nu är jag här och jag lever. Kändes jätte konstigt att komma tillbaka. Känns som jag har varit borta mycket längre. Men de var kul att L sprang och krama mig de första hon gjorde och sa " I have misst you"! De värmer i hjärtat!

Men nu blir de ett avsnitt av unga läkare och sen sängen för jag är jätte trött. Ha de bra alla!

Kommer lite bilder. Men har varit väldigt dålig på att ta. Skall förbättras!








Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Du är ju bara såå duktig Amanda!Fina bilder med!

2012-06-12 @ 14:25:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback