Host host host...

Hej alla där ute i stugorna. Idag är de en hostig och yr Amanda som skriver. De började väl igår och har bara blivit värre. Igår kom också M och S hem. De var roligt att se dom. De hade varit på ikea och hade med sig lite godis till mig mmmm gott. Sen har de också beställt hela E s rum från Ikea. Så de kommer ner flygit någon gång nästa vecka. Skall bli kul att få hjälpa till att inreda lite med så svenska saker som Ikea brylar. Kommer säkert bli svårt att få ihop men vad kan man förvänta sig av Ikea haha. 

S och M är lediga idag. Så har bar hälpt de att få iväg barnen till skolan och sen städat lite. Känns skönt. Helgen blir lugn för mig. Skulle egnetligen gå ut i morgon men får skippa de för de frågade om ja kan vara barnvakt och få faktiskt ställa upp när jag blev ledig idag. Tror de är också bra att ta de lite lugnt och som mamma brukar säga "till låta mig vara sjuk för att sedan kunna bli friskt". Är liksom en sådan människa som aldrig kan acceptera att jag är sjuk, utan kör på ändå. Och de brukar sluta med att jag sedan liger helt död. Mindre kul. 

Skall i alla fall snart ta bussen ner till stan för att lämna Emmas kamera som hon glömmde hos mig och sen äta lunch. Kanske skall unna mig något klädes plagg nu när jag är sjuk. Är jag värd de? Sen blir de nog köpa lite glass och en bra tidning. Har hört att de brukar hjälpa när man är sjuk. 

Önskar alla en bra helg så hörs vi snart igen.



Jag bjuder på den bilden, bara för de är fredag!

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Förstår att det är lite extra kul att de valt grejer från just ikea :D

Du får baka lite egna semlor och bjuda på i Jersey ;)

2012-02-10 @ 11:14:12
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: -'Amanda | au pair i Clevedon

Sv; Oj haha vilket sammanträffande :) Jag heter då Amanda (haha som du vet) bor i Clevedon tar hand om tre pojkar, jag är 19 år och har varit au pair i en månad nu. Ska vara au pair till juni eller kanske t om till juli, men jag tror 6 månader räcker för mig haha :)

2012-02-10 @ 13:34:01
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/
Postat av: Carina Mellqvist

Fin näsa vännen. Kramar

2012-02-10 @ 15:46:47
Postat av: Jessica

Tella tackar för det fina kortet, hennes första kontakt med utlandet;). Idag har hon varit på tur till hamburgsund första gången, hon verkade gilla det! Krya på dig!

2012-02-10 @ 16:12:19
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Krya på dig!

Förresten skriv under du med för More Fish,kika min blogg;)

2012-02-11 @ 11:38:10
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

sv: Hihi nej det är nog typiskt svensk med semlor tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback