Fyra månader.

Tänk idag har jag varit här i fyra månader. Hmm de blir la en tredj del av tiden. Oj oj går nästan lite för fort detta. Men njuter av varje dag så. 

Har hänt väldigt mycekt sen vi pratade sist. L har lov så har henne hela dagarna nu. Är lite tufft men också kul för då har vi tid att hitta på saker. Idag var vi på zoot. Väldigt fint zoo faktiskt! Sen tog vi en cykel tur i Gorey. Så roligt att se när hon gör fram steg. Diskuterade med M idag av att ta av stödhjulen så de sker nog snart. Minns själv hur de var att lära sig cykla. Man måste ramla och slå sig tusen gånger innan man kommer på de. I morgon så bir de att sen A monster in Paris med henne. Skall blir kul. Tror hon kommer älska den! 

Tänkt också sända en hälsning till min kära och älskade vän Emma som är och åker skidor nu. Du är saknad här på Jersey och ser fram i mot måndag då du kommer till mig och dricker kaffe och jag bakar något gott tilll! 

Tänk nästa fredag åker ja och tjejerna till LONDON! Mega kul. Och veckan där på hem till Sverige för en vecka. Oj ja kan inte föreställa mig detta. Skall bli skönt med lite semester. Har typ inga planer när jag kommer hem mer än bara ta de lugnt och träffa de människorna ja saknar! Skall också vara dop för Tella och Cornelis. Är så himla glad att jag får vara med på detta!

Sype med Linda igår och fick se Alfred. Gud var han har blivit stor. Blev så glad att han kände igen mig. Faster saknar dig!! Ses snart.

Oj detta blev ett vädligt oorgeniserat inlägg men de får ni stå ut med och nu skall ja skriva något som min mamma skrev till mig som är citerat av Nalle phu "  Om man inte vet vart man skall är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man är framme"



Våran föra gång på costa tillsammans!

Postat av: Emma the bästhäst

Du är gullig gull!:love:

2012-02-16 @ 20:31:26
Postat av: Carina Mellqvist

Fyra månader är långt eller kort, beror på hur man ser det älskade vännen.

Carina

2012-02-16 @ 22:43:52
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åj & Alfred saknar sin faster, helt klart. Han blev glad att se dig på datan, tänk att han förstår det!Tiden går så fort...!

2012-02-17 @ 08:02:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej min underbara tös, vad glad jag blir att du trivs men ändå tycker det skall bli roligt att komma hem. Denna veckan reser jag i Europa, sedan ser jag fram mot att få hämta dig den 1 mars på Landvetter. Kram ha det bra och ta det väldigt lugnt i London, det är en stor stad med allt vad det innebär. :love:

2012-02-20 @ 20:04:20
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Tack Amanda inte så värst farligt..Imorgon blir det att ringa ett samtal och kolla lite;)Vi får bara tänka om lite..

2012-02-22 @ 12:45:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att det redan gått fyra månader. Saknar dej, men är glad för att du har det bra. Lär du dej nån Engelska?Kramis från moster

2012-02-27 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback