Stress stress stress...

Har jobbat hela dagen. Kom nyss hem. Hunnit gjort mig någorluna snygg och nu drar jag iväg till Göteborg för att gå på bio och sen hitta på massa roligheter. Skall bli skönt att komma iväg lite.


Börjat packningen lite smått men på måndag skall jag börja på riktigt. Tänk. 22 dagar kvar på svensk mark. Oj oj oj hur skall de här sluta?

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Haha sötis där!:love:

Du får ju fylla i rätt bloggadress när du kommenterar hos mig "litern"så andra kan hitta till dig oxå;)

2011-09-25 @ 19:10:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: CArina Mellqvist

Hej. Konstig bild:)Packningen kommer gå som en dans, jag hjälper dig vännen. Carina

2011-09-26 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback