Två månader...

Ja nu har jag varit här i två månader. De känns som jag har varit här mycket längre. Har varit med om så mycket. Som att använda ett språk hela tiden som ja inte är så bra på, fått underbara nya vänner, köra på fel sida vägen, bo i familj som jag aldrig har träffat innan med en annan kultur och sätt att leva, vara utan mina käraste under längre tid en jag någonsin har varit. Ja har upplevt massa nya saker. Och ja trivs med mitt liv och ser fram i mot fler äventyr under detta året.

Nu när L är ledig har jag haft henne hela dagarna och då får man ju hitta på lite saker. Idag har vi varit och badat. Hon älskar verkligen det och skulle kunna där vara hela dagen och sen när vi hade kommit ut från badhuset så giick vi till bion som ligger 20 meter där ifrån och såg på katt i stövlar. Hon var så duktig hela filmen. satt ner och kollade under hela filmen. Vissa delar var lite läskigt och då klämde min hand men annars var hon jätte duktig. Nu blir de kaffe och en bra film och i morgon utgång kul.

När ja kom hem idag hade jag fått ett kort av mamma. Så gullig hon är!

Lite bilder när ja och L bakde i torsdags.







Postat av: Pappa

Vad underbart att läsa att du trivs med ditt liv, det är det endast som räknas.

Ser fram mot att få hämta dig på Landvetter på onsdag.

Kramar i massor Pappa. :love:

2011-12-17 @ 09:31:59
Postat av: carina

Hej vännen. Kom hem och baka:thumbdown:

Carina







2011-12-17 @ 10:58:58
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Imorgon kommer du hem!!!

2011-12-20 @ 12:14:07
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback