Då var de onsdag då...

Idag är de onsdag och en dag tills jag skall åka hem över jul. Känns konstigt men också lite skönt och få semester och bara komma hem och inte göra ett dug.

Jag vad jag ja gjort hitils denna veckan då, hmm i måndags så var jag på L jul show. Och de kan man verkligen kalla för en jul show! På hennes skola går de barn från 3-6 år och de älsa barnen hade lite större rolle och de var så duktiga och kunde allt. Medan L var en hund som sköng om att man inte bara skall få hundar jul klapp och sen kassa bort dom. Väldigt stolt över hennes framträdande! 

Igår så lämnda ja över L och E till pappan för hon skulle spela jul showen då med. Medan jag gick hem till Emma,s och förberede oss för vårt lucia tåg. Sen gick vi hem till en svensk äldre dam som hade sina vänner över och sköng sånger. De var så uppskatat så hon och hennes dotter börja gråta. Då blev man lite stolt över oss! Sen bjöd hon in oss och vi fick äta lite plock mat. På bordet fanns de köttbullar!! Fattar ni köttbullar!!!! De var så ljuvligt så de går inte att beskriva. Men självklart vara de inte godare än dina pappa! Sen fanns de lusse katter. Mummmm! och massa goda saker. Smakade på mint pic. De är som en liten paj med rusin dadlar och massa saker inuti. De är ungefär som deras lusse katt. Men ja föredrar lusse katten. Sen fick vi dricka mose win. De dricker de som våran glögg ungefär. Men den smakar mer vin och har inte alls våra god kryddor. Kvällen slutade senare på Emma,s golv med tjej snack. Väldigt mysig kväll!!

Idag skall jag hämta L redan kl 12 för hon är på jul party ( typ som jul avslutning). Hon vad jätte ivrig när ja lämna av henne i morse! Sen skall vi till affären för att handla och sen åka hem och baka. Tror hon kommer tycka de blir riktigt kul. Senare ikväll skall jag och tjejerna gå på new year´s eve. Så kommer en resention av den i morgon.

Ha nu en fortsätt bra dag och hoppas de regnar på er lika mycker som de gör på mig här nere. Och du Linda, Klart jag saknar er!!



Änglar eller vad?




Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Vad fina ni var!!

:love: Åh vad rar du är vilken tur;)

2011-12-14 @ 16:04:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Ni är väldigt fina och ni sjöng säkert mycket bra (skulle nog också gråtit).

Förstår att du längtar efter din pappa och att köttbullar är en täckmantel;-P

Ses snart prinsessa

2011-12-14 @ 20:58:22
Postat av: Anette Svantesson

Åh,så fin du e.Nu längtar jag efter att få träffa dej,hjärtat.

Vi har ingen snö och ingen sol,så du får i uppgift att skina för oss,när du kommer.

Kram från moster

2011-12-15 @ 15:26:13
URL: http://Moster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback