Nu måste ja berätta...

Vi kom inte iväg med planet i fredags för de var för dimmigt! Var så irriterad. Men vi fick åka den 16 istället och kommer vara i Lodnon på st patriks day. Kommer bli grymt!! 

Först och främst skall ja be om ursäkt för den bilden på mig och Emma,S. Vi var nog lite inne i dimman tror ja. Dagen började främst med att jag köpte en ny klännning. Blommig, svart och med skärp i midjan. Inte alls min stil men den var grymt snygg. Sen köpte ja även dop present. 

Väl hemma hos Emma igen så gjorde vi i ordning oss och korkade upp. Lyssna på massa gamla dansbands godingar. Och ja fick bugga i min ensamhet. Man kände sig nästan som hemma. Sen drog vi till en bar och där träffa vi Lina ( en tysk au pair) och hennes kompis. Var jätte kul att träffa henne. De var ett tag sedan nu, så vi lovade varandra att vi skulle ta en kaffe. Sen gick vi vidare till en bar som heter memusa. De är 21 års gräns där så vi stog bara i kön och sen sket vi i de. Vi gick sen in på mint som hade bar tömning för de var deras sista natt. Någon stanns där i mörkret tappad ja mitt korkort. Ååå gud var ja fick panik!! Tänk er själva? Så ja ringer mamma. Såklart vem annars ringer man? Samtidigt som allt detta kom Andrew och Ben med deras vänner. Ja vara bara sprang runt så kände mig jätte elak. De skall också nämnas att jag inte var så full. De andra gick vidare till royald och ja irade vidare. Till slut frågade ja en vakt och han sa att dj hade den. Och när ja såg de blev ja så över lycklig så ja hoppade runt!! Aldrig aldrig mer skall ja han med mitt körkort ut!
Fick leta upp de andra. Dansade lite och sen så var de visst dags för stängning. Men de tyckte inte vi. Så vi gick mot stranden. De var jätte lågt vatten. Så vi gick säkert 2 km ut. Vi klättrade upp på en fyr och såg utsikten. Och sen så skulle de andra visst bada :O Så de slängde av sig kläderna. Men smart som ja är vet jag att de inte är klogt att bada mitt i natten den 25 feb. Så ja höll allas kläder. Sen såg ja bara vattnet komma närmare och närmare. Så roppad in de andra. Sen var de hem gång. Var i sång halv sex på morgonen. Ja så här kan en natt på Jersey se ut. De är annat en Uddevalla eller vad säger ni??

Skall också meddela att jag åker hem till Sverige på torsdag och håller alla tummar i världen att de är inte så dimmigt då !! Ser ut att bli bättre. Men som M brukar säga. " You never know with Jersey"!

Min familj här nere har också sätt över försäkringen på deras mopde på mig. Så idag tog jag första turen. Var lite läskigt för allt är så trångt och bakigt.Men de gick ändå okej!

Nu kommer lite bilder.



Pizza på pizza express.






Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Jösses Amanda vad ni härjar runt;)

2012-02-29 @ 12:46:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback