Har gjort, Skall göra...

IDAG HAR JAG GJROT
Ståt upp,klätt mig,vekt L, gjort orning henne till skolan, kört henne till skolan, ätit frukost(gröt), sprungit en tur, tagit ett långt bad,gjort i ordningarna, målat de röda, åt lunch (god smörgåsar med röra), vek alla mina läder, la de snyggt i gardroben, pack stora väskan (för ja sover hos Emma i helgen), damtorka mitt rum, damsög mitt rum

DETTA SKALL JAG GÖRA
Emma kommer hit, åka hämta L, åka till Emma,A, leka där, hem, åka till Emma,S, göra i ordning sig, åka upp till Cecilia, Äta mat, dricka, åka ner till stan, gå till krogen, dansa röven av sig, gå hem, däcka och sen vakna av i morgon lördag och veta att mamma och pappa kommer!

Ja med få ord vet ni vad jag har gjort idag och kommer göra resten av dyngnet. Vill också tacka er för allla söta fina kommentarer. De gör mig varm och läsa dom!

Men ha nu alla en underbar helg och ta hand om er. Nu skall jag ta helg och tror inte vi hörs fören på onsdag!





De fina blommorna som Emma,S hade plockat för våra god middag vi hade igår kväll!

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Mycket har du fått gjort & mycket att göra. Ta de nu lugnt så du är pigg go & glad o alert när dina rara föräldrar kommer imorgon.

2012-04-27 @ 18:26:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: ♥ Sojka ♥

Oj oj! Full rulle! :-O

2012-05-03 @ 13:49:41
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Hihi ja fin tröja den är inhandlad på en av mina favvo sidor pompdelux.se

Kul med föräldrarna på besök kan jag tänka mig.Pratade med Carina idag;)

2012-05-03 @ 19:09:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback