Nu har det hänt mycket..

Oj oj oj nu har det hnt massa med grejer inför resan skall ni bara veta.

♥ Resan är bokad och klar. Blijeterna är utskriva och ligger så fint i en plastficka, redo för att användas. 

♥ Packlistan är så gott som klar. När tiden finns till börjar jag med packningen. Svårt men väldigt roligt!!

♥ Idag har jag varit inne i Uddevalla och köpt väska som jag skall ha som handbagarge. Illrosa, skit snygg och praktisk! 

♥ Fick också köpt mig en blus och två linne från Hm som skall packas ner i väskan. 

Det känns verkligen att resan närmar sig med stormsteg! Nu gäller det att ta vara på den sista tiden man har här hemma. Och verkligen träffa de människorna man kommer att sakna. Tänk om en månad sitter jag i mitt rum i Jersy och bloggar där i från. Overkligt!!
Mina biljeter och all information jag behöver inför resan.





Min fina, men dock långa packlista!!





Min otroligt mina väska!!



Insidan av den...





Inskaffade kläder från Hm! Ligger i väskan nu.

Postat av: Anonym

Åh ja nu närmar det sig verkligen med stormsteg Amanda!Himla fin väska du köpt dig & ingen liten packlista det där;);-P

2011-09-20 @ 09:29:56
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Hm attans det var ju jag som skrev ovan;)

2011-09-20 @ 09:30:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: CArina Mellqvist

Jag tycker verkligen om färgen på din väska. Den lär inte komma bort i första taget. Undrar hur allt som finns på packlistan skall få plats.

Svante

2011-09-20 @ 10:48:46
Postat av: maria

Fin blogg! :-d

2011-09-20 @ 18:03:34
URL: http://lillmariaa.blogspot.com
Postat av: maria

Ååååå Amanda!

Jag är inte ett dugg avundsjuk på ditt äventyr;) fy farao vad du kommer att ha roligt=) Du bara måååste komma förbi o säga hej då till oss på Lilla foss innan du åker! Kommer att sakna dig o dina galna upptåg;) Kul har vi haft!

Kram på dig <3

2011-09-20 @ 19:58:37
Postat av: sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Sv: Tack så mycket! :-d



Åh vilken spännande resa du ska göra!

2011-09-21 @ 14:55:32
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: maria

Sv. tack :-d

2011-09-21 @ 17:41:01
URL: http://lillmariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback