Långt in på natten..

Igår kväll fick jag hjälp av min kära mamma och våra granne Anette att göra något jag har dragit mig ifrån väldigt länge. Jag rensade ut min gardrob från saker som skall skänkad, sommar kläder som skall läggas bort, kläder som skall ner i res väskan och sådan saker som skall liggga kvar i gardroben. Kände att detta behövdes innan jag skulle åka. Det blev totalt fyra stora pappkassar som skall skänkas bort. Så mycket har det aldrig i hela mitt liv blivit förr när jag har renas gardroben själv. Men man får tänka så här : Om jag inte har använt det här plagget på ett år så kommer jag inte heller att använda de på det närmsta året heller. Passade också på att lägga fram lite kläder som jag skall lägga ner i resväskan. Men blev ganska mycket så kommer nog att få rensa bort lite där i från med. Svårt, svårt!! Men blir lit mer rensning idag med skor och jackor. På min långa lediga dag!!


Men vill tack min mamma och Anette att ni tvingade mig att slänga vissa plagg och satt med min in på små timmarna. För om ni inte skulle ha gjort det skulle det aldrig ha blivit så finnt i mina gardrober. 






Här är resultatet. Allt i påsarna skall kasseras och allt annat skall ner i resväskan.







Här är min ena gardrob. Väldigt fin.







Här är andraa gardroben. (otroligt man kan stänga den!!)

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh vad duktigt din mamma kanske vill komma o hjälpa mig med,behöver göra en rensning här med;)

2011-09-27 @ 17:08:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback