Snart klar..

Nu har jag snart lagt ner det sista prylarna i väskan. Bara nesisären och lite som prylar kvar. Känns väldigt tomt i gardroben just nu och använder bara kläder som jag inte i vanligt fall brukar använda. Så om ni möter mig och undrar om jag har byt kläd stil så är sådant inte fallet. Kan bara inte anväda mina favorit kläder, för de ligger ner packade i väskan.

Är inne på sista arbetsveckan. Har dubbla känslor om detta. Att jag troligtvis aldrig kommer jobba med detta känns lite sorligt. För jag har skaffat mig så goda vänner och träffat på så underbara barn. Men känns också skönt att ta ett steg närmare vuxen livet och mitt mål här i livet! Att göra det jag vill!

Nästa vecka är min sista här hemma i Sverige. Har inte så mycket inplanerat mer än att jag skall till fisören och sen skall jag göra lösnaglar. Måste ju vara fin nu när jag skall iväg. Sen hade jag mest tänkt att ta det lugnt. Har ju jobbat konstant detta året. Med bara en vecka semester. Så skall unna mig denna veckan!
På lördagen kommer mina älskade syskon (med respektive) och min kära framor. Då skall jag bjuda på tre rätters. Så sitter just nu och kollar på massa goda resept. Men så fastnade jag på aftonbladet och hitta det här unika klippet. Det är helt otroligt hur tekniken går framåt och jag förstår att den äldre genrationen inte alltid hänger med. 


I helgen var jag hos min solstråle Lina uppe i Nässjö! Hade en otroligt rolig helg. Som bjöds på allt ifrån internat fest ( som slutade med en däckad Amanda på toan) till en lugn ovh strosande dag i Eksjö med fika och mys. Hoppas vi ses i helgen och kan säga hejdå på riktigt. Gud, vad jag kommer att sakna dig!! 


Slänger också med några bilder på hur mina resväskor ser ut just nu. Och även några från helgens roligheter!







De är ganska fulla just nu..











Postat av: Linda-Mamma till Alfred

hihi du är så rar Amanda:love:

Tack för idag!

2011-10-05 @ 20:03:47
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Tack själv Amanda det var en toppenkväll o vilken god mat!!

Nu får du allt blogga lite;)

2011-10-10 @ 13:29:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lina

Läste inte detta fören nu, tack för helgen du oxå, tyckte det va jätte kul att ha dig här i Nässjö :-d Och de va mysigt på Bion igår, men sorgligt att säga hejdå :-( :-( Du får skriva massa här så jag vet vad du gör, o sen får vi skypa oxå. Puss :love:

2011-10-10 @ 18:31:51
Postat av: julia

Lycka till på din resa:) allt med packning kommer att lösa sig, och du kommer shoppa ihjäl dig också haha oroa dig inte ;) kram julia

2011-10-13 @ 19:05:29
URL: http://fulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback