Oj oj oj i morgon åker jag...

Dessa sista dagarna här hemma har varit rätt så intentia.
På morgon igår var jag på min förskola och sa hej då. Varje barn fick ett godis hjärta av mig och personalen mina hemma gjorda bullar. Kändes i magen när jag gick där ifrån och fick hålla tårarna inne när barnen kramde mig.
Efter det åkte jag in till Uddevalla och åt lunch med Erika och Sandra på resturang Krogen. Maten var si så där men sällskapet var mycket trevligt. Kändes lite sorligt att säga hej då men jag vet att vi kommer att hålla kontakten.
På kvällen blev det resturang och bio med mamma och pappa. Vi så Svensson Svensson. Jag trodde att det skulle vara en dålig efterföljare. När man är uppvuxen med alla roliga avsnitt. Men det var de det verkligen inte. Så mycket har jag inte skrattat åt en film på mycket läng.
Idag har jag varit hos min bror och Linda. Lämnat över min bil som skall stå i en ladgår under tiden jag är i väg. Känns lite konstigt att den inte står upp uppfarten nu när jag tittar ut genom fönstret. Så vårda den väll nu!
När vi kom hem gjorde jag och pappa köttbullar och potatismoss. Det kommer nog dröja ett tag innan jag får äta det igen.
Men nu skall jag se på en film och bara ta de lugnt. Lägger ut lite bilder som är tagna under veckan.
Dessa sista dagarna här hemma har varit rätt så intentia.
På morgon igår var jag på min förskola och sa hej då. Varje barn fick ett godis hjärta av mig och personalen mina hemma gjorda bullar. Kändes i magen när jag gick där ifrån och fick hålla tårarna inne när barnen kramde mig.
Efter det åkte jag in till Uddevalla och åt lunch med Erika och Sandra på resturang Krogen. Maten var si så där men sällskapet var mycket trevligt. Kändes lite sorligt att säga hej då men jag vet att vi kommer att hålla kontakten.
På kvällen blev det resturang och bio med mamma och pappa. Vi så Svensson Svensson. Jag trodde att det skulle vara en dålig efterföljare. När man är uppvuxen med alla roliga avsnitt. Men det var de det verkligen inte. Så mycket har jag inte skrattat åt en film på mycket läng.
Idag har jag varit hos min bror och Linda. Lämnat över min bil som skall stå i en ladgår under tiden jag är i väg. Känns lite konstigt att den inte står upp uppfarten nu när jag tittar ut genom fönstret. Så vårda den väll nu!
När vi kom hem gjorde jag och pappa köttbullar och potatismoss. Det kommer nog dröja ett tag innan jag får äta det igen.
Men nu skall jag se på en film och bara ta de lugnt. Lägger ut lite bilder som är tagna under veckan.



Erika och Malin hemma hos Sandra




Lördagens spel




Min älskade mamma, på promenad runt maltestig



Detta kommer jag att sakna!



Mamma och pappa från igår kväll.

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh Amanda idag åker u, Stort Lycka till nu!!Hoppas boken kommer till nytta!

Yes vi kommer vårda din pärla väl;)Skall köra bort den i veckan till pappa;)

2011-10-16 @ 09:33:24
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Älskade dotter, det kändes i hjärtat idag när vi lämnade dig på Landvetter. Vi vet att det kommer gå bra för dig och att du kommer trivas hos din nya familj, så det är bara egoistiska känslor som kommer över oss, det känns konstigt att vara ensamma i vårt hus, som tur är har vi tre älskande barn + fyra barn barn + två på väg som nu är kvar och kan trösta oss. Hoppas att dina första dygn blir bra för snart skall du se att du hittar dina nya rutiner på ditt största livserfarenhet hittills i ditt liv. Nu skall jag duscha efter mitt motions pass runt Maltes, och sedan skall jag lägga mig och drömma mig bort till dig.

Kramar och pussar i massor från Pappa :love::blush::blush::love::blush::love::love::blush:

2011-10-16 @ 18:55:34
Postat av: CArina Mellqvist

Hej prinsessa.

Nu är det ut på nya äventyr som gäller. Detta kommer bli så himla roligt och en erfarenhet rikare. visst var det sorligt på Landvetter men vi ses snart vännen.

Kram

2011-10-17 @ 07:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback