Massa Massa Massa.....

Dagen började med att jag göra i orddning L för att sedan åka till skolan och lämna henne.Sen åkte jag ner till stan och mötte Emma och Emma. Vi tog en fika och pratade om livet som au pair och livet på Jersye. Testade då en vanilj latte. Otroligt go. Kan rekomenderas. Kändes skönt att prata och även diskutera den sitvationen jag är i just nu. runt ett åkte jag hem. Tog hundarna på en promenad. Tyckte bilen var så smutsig så jag tvätta den invändigt. Blev mycket mycket bättre. Efter de dags att städa lite.
Sen hämta jag först L och sen E. Stolt över mig själv att jag hitta vägen. Hoppas jag bara gör de i morgon med. Men de skall väl inte vara så svårt eller? Sen blev de hem. Blev att jag fick laga mat och göra så de fick mat i sig. Tog ett tag men de fick i sig de i alla fall.

De har varit en hård dag och är trött och många tankar som snurrar i huvudet. Får försöka sova och hoppas att visa försvinner till i morgon.

E din fråga om gasspis är att de har den och som jag har fattat de har de flesta de här.

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh roligt att träffa de andra svenska tjejerna! Hoppas ni kommer att umgås mera;)Alltid lättare att prata med pgon som har gått igenom samma situation som du gör nu. Hoppas dom där tankarna reder ut sig & att du inte ger upp, det är det viktigaste att aldrig ge upp hur mycket hårt motstånd man möter i livet. Tillslut så vänder det & livet är med en igen...

Stor kram till världens bästa faster..PS Alfred har inte fått några fler tänder..;)Busigare än vanligt bara...

2011-11-08 @ 10:11:55
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback