Kaffe Kaffe kaffe!

Igår kväll var vi hemma hos Emma. Vi gjorde en jätte god fruktsallad. Sen hade vi olika ostar, kex, godis och chips. Riktigt gotta kväll! Vi såg också på filmen bad techer. Riktigt rolig, men kan bli lite lång tråkig. Efter de körde jag hem J och C. De bor i Five ouks. Och jag är så stolt att jag hittad vägen hem sen!! ooo kanske börjar lära mig detta nu.

Idag vaknade jag runt 7 för L vaknade då. Sen blev de ta ett bad. Skönt skönt. Efter de så Gick jag ner till stan. Är ca 5 km. Var jätte varmt ute så de var bara skönt att röra på sig. Där mötte jag E och CE. Fick också köpt min första julklapp. Nu börjas de. När jag kommer hem över jul skall jag bara ha med mig hand bargars. Och hela de kommer bara vara fullt med jul klappar. Och när jag åker tillbaka kommer de vara fullt med de julklapparna jag har fått. Hahha. Sen mötte vi J och C. efter de gick vi till ett trelig tälle brevid stranden. Jag tog en kyckling burgare med pomes och en kaffe latte. Smakade så där. Men de gick ner och jag blev mätt. Sen gick vi vidare till ett fik och jag tog en vanilj latte. Sååååå gud!!! Ni som inte har smakat den måste smaka den. Efter latten var nere och vi hade pratat en timme till så gick jag hem igen. Idag har jag ca gått 1 mil. Känns verkligen inte som de. Men kan behöva de efter så mycket kaffe jag dricker varje dag.

Vill också säga "Grattis" på fars dag pappa!! Hoppas du hade en bra dag och resten av dina kära barn tog hand om dig! Saknar dig!

Nu skall jag gå ner och äta mat och se på något barn film på tv som resten av familjen skall se. Ha en bra kväll alla.






Mys mys!



Utsikten från där jag bor!



Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Roligt med bilder, är så himla nyfiken på hur allt ser ut som du berättar om. Vi har haft en bra fars dag men helt klart saknar vi våran lilla tös. Skoj med dina nya vänner de ser pigga ut och helt klart är det bra att röra på sig också.

kramar Carina

2011-11-13 @ 21:31:01
Postat av: Lina

Va kul att du hittat några tjejer att va med! :D:love:

2011-11-13 @ 22:06:51
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Mysigt!! Vill ju se mera bilder från naturen, staden affärerna;)

2011-11-14 @ 10:03:43
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback