Idag har jag blivit vuxen...

Idag är de igen vanlig dag för idag är de min födelsedag hurra hurra hurra! 20 år, oj jag börjar att bli gammal. Snart kommer de grå hårstråna med. Får nog kolla mig extra noga i spegeln i morgon! Ja hur känns de nu att fylla år i ett annat land? Jag har haft en underbar dag här nere. De började med att jag stog upp och öppnad mitt packet från mamma och pappa som har legat och vänatat på mig sen i fredags. Var en massa fina saker ( se bilden nedan) Men mest gillade jag Eva etling halsbandet. De var verkligen min stil! Sen gick jag ner och gav L frukost. Och då kom M och gav mig ett paket. De var en parfym. Luktade ljuvigt!! 

Senare mötte jag upp Emma och vi drog kosan vidare till St Aubin. Som är en liten sött by. Där mötte vi alla andra tjejerna. Fick också en jätte fin present av dom. De var en rosa champang flaska och ett sätt med hudvårdsprodukter! Tack tjejer, ni är bäst!! När sedan servetören kom med min brownis jag hade beställt var de ett rosa hello kitty ljus i de. Och alla började sjunga. Gud vad glad jag blev!

När jag sedan hade lämnat av båda Emmorna och Cecillia så drog jag mig hemmåt för att ta tag i tvätten. Lagom när de var klart så var de dags att hämta L från skolan. Vi åkte hem och bytte om för att sedan åka till Geryo och mötta upp resten av familjen och äta middag. Jag åt som en kycklingrätt och till efterrätt tog jag en äpple kaka. Riktigt god! 

Tack för alla gratulationer under dagen och alla kommentarer på bloggen. Blir jätte glad när jag ser dom och får veta att de är så många som läser vad jag skriver! Fick också mig ett glatt skratt när jag såg bilden på Linda blogg. Vilken skönhet jag är haha!

Här kommer lite bilder under min stora dag! Hoppas ni har de bra hemma i kylla för här har de varit 14 grader idag!



Cecillia, Jessica och Emma



Christin och Emma



Ja och min föddelsedags kaka



Cecilia hade med sig lite svenska marabo vi åt av. mumma



Tjejernas present 



Familjen present till mig



Present från mamma och pappa.

Postat av: Malin kusin

Grattis igen!

det verkar som om du haft en fin dag :)Kramis!

2011-11-22 @ 23:11:14
Postat av: Carina Mellqvist

Hej vännen. Undra om man blir vuxen när man fyller 20 år? kanske det:question:

Skönt att du har haft en så bra födelsedag och att alla har varit så snälla mot dig. Helt klart är det för att du är en sådan toppentjej.Roligt att du tyckte om halsbandet för det var svårt att välja rätt.

Kramar Carina

2011-11-23 @ 08:02:07
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh vad kul Amanda, kreativa & roliga vänner du har funnit;)

Ihh hämnd;)Tycker allt den bilden är söt på dig!

2011-11-23 @ 11:37:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilka fina presenter du fått, men snusdosan passar inte in på en vuxen kvinna boende Jersey .

Ha en bra dag Pappa

2011-11-23 @ 13:13:53
Postat av: Mia

Herrejistanes! Varning! Man blir senil när man fyllt 20, jag lovar dig! Grattis i efterskott iallafall! Hoppas du hade en underbar dag! Jag får bjuda dig på några glas champagne efter vi besökt Disneyland till våren! ;) <3

2011-11-24 @ 15:15:20
Postat av: Moster Anette

Kul att få läsa om din dag,gumman:)

2011-11-29 @ 01:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback