Jul mys...

Denna morgon har jag varit hos Emma,s med Emma,A. Där bakade vi en god choklad kaka. Den blev inte riktgit som Emma hade tänkt sig men jag gilla den! Sen blev de att se 5 avsnitt av Greveholm! Mys, alltid lika kul. Minns när jag var liten och spelade greveholms spelet. Man skulle gå runt i huset och samla ihop delar till att kunna bygga ihop sprak. Åå tänk om man skulle få spela de igen.

Ikväll skall vi ut och äta på Thi resturang. Detta på grund av att de flesta av oss skall vara barn vakt i helgen. Så likt mig, på fredag skall jag vara barn vakt till mamman i familjens bästa kompis barn och på lördagen de melersta barnet i min familj. Detta på grund av att S och M skall på jul bal. Detta är ungefär som våra jul bord i Sverige. fast mycket finare kläder och tror de är lite mer glamoröst. 

Igår fyllde min söta Nora år!! Hoppas du snart får koret jag skickade till dig. Men också att du har haft en bra föddelsedag och att du har ätit mycket tårta för mig med. 

Nu sitter jag och väntar jag på att en maskin tvätt skall bli klar så jag kan skicka in nästa maskin. Om de är upppehålll när  jag hämtar den minsta så skall vi åkta och spela fotboll. Har också fixat ihop en liten piknik. L kommer att älska den. Men nu får ni ha en bra dag och tänk mindra än två veckor till jag kommer hem.Wiiii!



Mumma!!





pikniken!

Postat av: Carina

Hej min bagare. Roligt att du är så pysslig och att det blir gott ser man ju.

Har det så trevlig med tjejerna när ni skall ut och äta.

Funderar på vad du är mest sugen på när det gäller mat?

Vad är det mer som du längtar efter i Sverige?

I dag har jag varit hos Alfred och han är verkligen ett charmtroll nu, precis som sin gudmor.

Kramar Carina

2011-12-08 @ 17:49:02
Postat av: Lina

De ska bli så kul o ses snart igen! :)

2011-12-09 @ 19:24:28
Postat av: Pappa

Vad duktig du är på att baka, hoppas att vi kan höras i helgen

Kramar Pappa

2011-12-10 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback